(Translated by Google) Excellent service. The staff is very friendly. The food tasted good. They have air conditioning (which is much appreciated in Paris now that it's so hot).
(Original)
Muy buena atención. El personal es muy amable
La comida tenia buena sabor
Tienen aire acondicionado ( lo que se aprecia bastante en París ahora que está haciendo tanto calor)
Samia Brahimi noted
Karine Fouquet noted
Accueil parfait, avec le sourire, de bons p'tits plats coréens, faits maison, bonne adresse :)
(Translated by Google)
Perfect welcome, with a smile, good homemade Korean dishes, a great place :)
Last reviews
(Translated by Google) Excellent service. The staff is very friendly. The food tasted good. They have air conditioning (which is much appreciated in Paris now that it's so hot). (Original) Muy buena atención. El personal es muy amable La comida tenia buena sabor Tienen aire acondicionado ( lo que se aprecia bastante en París ahora que está haciendo tanto calor)
Accueil parfait, avec le sourire, de bons p'tits plats coréens, faits maison, bonne adresse :) (Translated by Google) Perfect welcome, with a smile, good homemade Korean dishes, a great place :)