Beoordelingen
Accueil parfait, avec le sourire, de bons p'tits plats coréens, faits maison, bonne adresse :) (Translated by Google) Perfect welcome, with a smile, good homemade Korean dishes, a great place :)
9 dagen geledenOn c’est régalé ! (Translated by Google) We had a great time!
11 dagen geledenSuper restaurant familial, j’y suis allée pour un solo date et je me suis régalée ! (Translated by Google) Great family restaurant, I went there for a solo date and I had a wonderful time!
22 dagen geledenExcellente expérience au sein de Yobo ! La nourriture est excellente et la famille qui tient le restaurant nous fait vivre un très bon moment ! (Translated by Google) Excellent experience at Yobo! The food is excellent and the family who runs the restaurant makes for a very pleasant experience!
25 dagen geledenSupet barbecue assaisonnement parfait !! On a passé un super moment entre potes ! Délicieux ! (Translated by Google) Super barbecue, perfect seasoning!! We had a great time with friends! Delicious!
30 dagen geleden
(Translated by Google) Excellent service. The staff is very friendly. The food tasted good. They have air conditioning (which is much appreciated in Paris now that it's so hot). (Original) Muy buena atención. El personal es muy amable La comida tenia buena sabor Tienen aire acondicionado ( lo que se aprecia bastante en París ahora que está haciendo tanto calor)
3 dagen geleden